Monday, July 15, 2019

نرم افزار CRM سی و یک است و فروشندگان هنوز از آن نفرت دارند

 
ما اکنون تقریبا
چهارده سال پس از معرفی اولین ابزار CRM، ابتدا به عنوان کمک کننده برای
نیروی فروش معرفی شد، اما بعدا با دامنه ای روبه افزایش بودیم. ما نرم
افزارهای CRM را به عنوان راه حل های نقطه ای که به سوئیت تبدیل شده اند،
شروع می کنیم - و به آنچه که به نام "بهترین نژاد" به شمار می رود، شاهد
تولد دوباره مجموعه است.
 
CRM را به عنوان
یک استراتژی به عنوان یک ابزار دیده ایم. CRM اجتماعی وجود دارد و اخیرا ما
شاهد مدیریت مشارکت مشتری (CEM)، حتی مدیریت تجربه مشتری (CXM) بوده ایم.
صرف نظر از نام و دامنه، هدف همیشه همواره برای کمک به کسب و کار و
نمایندگان خود در یک طرف و مشتریان از طرف دیگر برای ایجاد روابط پایدار و
سودآور است.
 
شگفت آور، بسیاری از کاربران، به ویژه فروشندگان، همچنان از نرم افزار CRM متنفر هستند.
 
چرا؟ و چگونه می توان این را برطرف کرد؟




نرم افزار CRM سی و یک است و فروشندگان هنوز از آن نفرت دارند

No comments:

Post a Comment